NİL GÜREL

24 Şubat 2021 Çarşamba

 

   

Nasıl da hızla akıp geçiyor zaman. Hep bir adım ileriye. Nasıl geçiriyoruz peki anı? Sürekli tüketerek mi? Doymadan yiyerek mi? Uykuya dalıp giderek mi? Dünyevi işlere, zevklere kendimizi kaptırarak mı? Peki yarın öleceğini bilsen ne yapardın ey insan?

O yüzden unutmamalı ki bu dünya fani. Her anı Allah’ı zikretmekle, çalışmakla, okumakla, faydalı işlerle meşgul olmakla, zor durumda olanlara yardım etmekle, topluma, insanlığa faydalı olmakla geçirmeli. Az ye, az konuş, az uyu! Oku, öğren, araştır hakikate ulaş!

 Sait Çamlıca’nın şu güzel sözünü unutmamalı:”Midenin boş kalması gözlerinize, beynin boş kalması sözlerinize yansır”. Her anı Allah’ın ekseninde dolu dolu yaşayarak bu dünyaya geliş maksadımızı unutmadan geçirmemiz dileğiyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HAKKIMDA-NİL GÜREL

  HAKKIMDA Uzm. Nil GÜREL İletişim Bilimleri ve Sağlık Yönetimi Bilim Uzmanı Bağımsız Akademisyen, Araştırmacı Yazar  Lisans düzeyinde K...