NİL GÜREL

6 Mart 2021 Cumartesi

 2021 BM Gıda İsrafı Raporu: Türkiye'de her yıl 7,7 milyon ton yiyecek çöpe atılıyor.

Birleşmiş Milletler Çevre Programı tarafından yapılan bir araştırma Türkiye'de her yıl 7,7 milyon tondan fazla gıdanın israf edildiğine işaret ediyor.

2021 BM Gıda İsrafı Endeksi Raporu'na göre Türkiye'de her yıl kişi başına 93 kilogram yiyecek çöpe atılıyor.

Türkiye dünya genelinde en fazla gıdanın israf edildiği ülkeler arasında yer alıyor.





https://www.bbc.com/turkce/haberler-turkiye-56291957#:~:text=2021%20BM%20G%C4%B1da%20%C4%B0sraf%C4%B1%20Endeksi,edildi%C4%9Fi%20%C3%BClkeler%20aras%C4%B1nda%20yer%20al%C4%B1yor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

HAKKIMDA-NİL GÜREL

  HAKKIMDA Uzm. Nil GÜREL İletişim Bilimleri ve Sağlık Yönetimi Bilim Uzmanı Bağımsız Akademisyen, Araştırmacı Yazar  Lisans düzeyinde K...